dimarts, 9 d’octubre del 2007

Playtesting Orn

El dijous passat vam començar l'anhelat playtesting de joc d'Orn de Maqui Edicions.

La veritat és que m'ho vaig passar bé i, em va donar la sensació, que tot i el caos imperant la sessió va ser prou profitosa.

Del sistema en concret no em toca a mi parlar-ne, però si us puc dir que és flexible, dóna molta creativitat al jugador a lhora de fer la fitxa i, amb l'actitud perseverant de'n Quim i en Mateu, el joc tindrà un toc independent.

Com a aportació a posteriori diré que vaig trobar a faltar una mica de preparació de material per al playtesting, és a dir: taules resum, fulls explicatius on els jugadors haguéssim pogut veure, mirar i buscar més enllà de les explicacions de'n Quim (que van ser estòiques ja que vam ser més de set jugadors i alguns vam anar arribant tard....).

En resum: ganes de seguir treballant-hi per aportar coses positives i content de veure que Orn el RPG ja no és una llegnda urbana! ;-)

1 comentari:

Quim ha dit...

Respecte al comentari de preparació, tens tota la raó, i ja hi estic treballant per anar millorant. Gràcies per les teves sabies aportacions, que sempre són molt ben vingudes.