dimarts, 30 d’octubre del 2007

ENQUESTA DEL MES DE NOVEMBRE!

Bones!
Porto tot el pont de St Narcís treballant en la Campanya de Traveller i per a desconnectar una miqueta m'he estat rellegint el Freeport i fullejant l'Ironclaw (pensant també en el playtesting d'Orn).... tot per connectar amb el meu projecte de Freeport Ciutat Natal..... =)
Al final pensava que seria xulo jugar a Freeport amb algun joc antropomòrfic, esperant que el MRQ de Luxe surti en condicions (seguint el sabi consell de'n Carròtix).
Pensant, pensant m'ha semblat adequat convertir les 5 races de semihumans més habituals de Freeport en races d'animals: els elfs serien gats, els nans serien gossos (així mantenim la rivalitat clàssica), els halflings ratolins, els gnoms esquirols i els orcs senglars. Els humans serien la resta d'animals. Què us sembla aquesta "conversió"?
Voteu a l'enquesta del mes (a dalt a la dreta) i opineu als comentaris!

6 comentaris:

Albert ha dit...

http://www.mongoosepublishing.com/home/detail.php?qsID=1417&qsSeries=39

Quim ha dit...

Els haflings em recorden als teixons, grassonets i sempre afamats, potser també com pocs domèstics.

Els gnoms em recorden a ratolins, lirons o esquirols, éssers menuts i sempre curiosos.

Menécrates ha dit...

Halflings com a teixons i Gnoms com a mussaranyes?

;-)

Quim ha dit...

Gnoms com a musaranyes!! Genial! :)

Philodox ha dit...

Elfs ocells.
Nans rates.
Halflings gos salsitxa.
Gnoms castors.

Trolls cocodrils.
Goblins sargantanes.

Menécrates ha dit...

POc èxit de l'enquesta..... ;-)

Prenc nota de les vostres suggerències!

Gràcies!