dissabte, 18 d’octubre del 2008

3:16, segona sessió

Una setmana després tornem a jugar. Som els mateixos, amb una baixa (5 jugadors i el GM). Quan va acabar la sessió estava desanimat, com amb ganes d'abandonar aquest joc i renegar de tot el bo d'ell que havia dit.

Per sort no he tingut temps de fer aquest post fins uns dies després.... =)

No faré un "actual play" a l'estil de desciure al detall la sessió. Marco les idees principals (per a qui puguin interessar):

- no és un joc, com creia abans, que es pugui improvitzar totalment. Vam fer dos planetes: el primer vaig anar improvitzant i la missió va quedar fluixa, com incoherent. El segon vaig posar en acció una idea que ja havia "treballat" una mica més i la missió va tenir més sentit.

- és un joc amb poques regles, però cal fer-les servir. Potser vaig pecar de donar poca importància a les escenes entre els encontres. Mal fet. Cal jugar-les fort, usar molt NFA i crear història entre els personatges.

- els flashbacks es van fer servir molt més però, segons el meu parer, de manera massa "tecnicista" i poc "historicista": els jugadors van entendre la seva funció en els mecanismes dels encontres però no van ser escenes de construcció de personatge. Aquí potser es va notar la poca experiència en jocs narratius del meu grup?

- dos o tres jugadors van entendre de què va el joc.... cal grimpar en l'escala de càrrecs.... jo diria que un d'ells inclús va copsar (millor que jo i tot) com s'ha de fer!

Al final no deixo de recomanar-lo sinó el contrari recomano el joc i recomano que se'l prenguin vostès seriosament!