dijous, 21 de juny de 2007

Regla cinemàtica - la versió definitiva

Bones, uns posts més avall posava una regla cinemàtica per usar els punts de personatge no gastats com a Hero Points.

Fullejant en manual de Campaigns he vist que algunes d'aquelles opcions ja estaven contemplades (amb un cost lleugeremanet superior). Per tant passo una versió definitiva (marco en negreta els canvis):

"Heroic Use of Character Points

Any spare Character Point may be converted to a Hero Point at any time:
1.- May be used to say, “it was only a flesh wound!” After a combat is over and the character has a chance to check themselves, they can spend a Character Point, and the damage from a single wound is halved (round down). Permanent crippling injuries become lasting; lasting become temporary, and temporary, merely wounds.
2.- May be used to get an extra action in a combat round.
3.- May be used to convert a critical failure into a failure (2), a failure into a success (1), a success into a critical success (2). This can be multiple steps, so that a critical failure can become a critical success for 5 points.
4.- May be used to influence the scene, or the plot. "Hey, isn't that guard a distant cousin of mine?" as per the Serendipity Advantage. Aquí si és una acció sense tirada costa 2 punts, si és una acció amb tirada calen 2 punts per un èxit normal o 1 punt per un crític.

L'he trobat en aquesta web!"

3 comentaris:

Quim ha dit...

Les opcions 1 i 2 són acumulatives? És a dir, es poden gastar més Punts d'Heroi per anar incrementant el seu efecte?

Q.

Menécrates ha dit...

Jo faria que no..... cinemàtic si, Will Smith potser ja no, oi?

:-D

Quim ha dit...

D'acord.

Q.