dilluns, 21 de maig del 2007

Nacionalitats

Ok. Això és imparable.

De moment teníem els arquetips i els tipus de personatges.

Per demostrar que amb Gurps es pot fer de tot i que, al contrari de la opinió de'n Carrótix, els pjs surten sempre iguals, al wiki de gurps he trobat, en l'adaptació del GURPS World War II una sèria d'avantatges i desavantatges nacionals.

Com que Red Rats començarà als voltants de l'any 1937, les característiques són plenament vigents......

Ara la taula hauria de ser de tres entrades: ARQUETIP + TIPUS DE PERSONATGE + NACIONALITAT .

No sé a vosaltres, però a mi em sembla mooooooolt interessant i motivador!

4 comentaris:

Albert ha dit...

Aquest sistema és la bomba!! Em sento com quan vaig descobrri el Cthulhu!!!

Quin gran joc!!!

Bé, ja sé què em faré :D Hi aniré treballant.

És una bona idea que anem perfilant el nostre personatge amb articles al blog abans de fer-nos la fitxa? O "distorsionarà" la creació de la campanya?

Menécrates ha dit...

A mi em sembla collonut si anem parlant dels personatges que volem fer-nos.... tot ajuda a crear ambient i a explicar històries!

M.

pd: i com que serà campanya tipus protagonista.... :D

Philodox ha dit...

Cada nacionalitat hauria de tenir un TL per defecte; i no gaires avantatges i/o inconvenients més (a part, potser, d'idiomes).
Però si estem parlant d'un REDRATS, clar, una nacionalitat podria ser marcià...
Un xic estrany, no?

Quim ha dit...

[quote]pd: i com que serà campanya tipus protagonista.... :D[/quote]

No hi ha collons... :P