dimarts, 28 d’agost del 2012

Coses que vull jugar

De tant en tant tinc ganes de recuperar jocs que es van quedar aparcats en el seu moment, o bé em venen al cap idees esbojarrades però que podrien tenir la seva gràcia. La llista que segueix és alguna de les propostes roleres que em faria gràcia provar:

- After de Bomb + Ninjas and Superspies. L'idea d'animals mutants antropomòrfics (cangurs, koalas, tigres, elefants...)  amb arts marcials avançades i ambientació "Bourne" o "James Bond", duu el concepte de les Tortugues Ninja a un altre nivell!

- Rifts: ISS. Ho explico aquí.

- Godlike. Un grup de soldats de la segona guerra mundial s'infiltren en una instal·lació militar secreta. Hi ha un accident. Què tenim? Soldats amb poders! [fent servir i adaptant l'aventura d'Unidad Beta de Nosolrol].

- Poti-poti superheroic. Jugar la mateixa aventura (Time of Crisis) amb els mateixos personatges adaptats a diferents sistemes a mesura que salten de dimensió.

Us interessa? Teniu altres idees? Suggeriments?

2 comentaris:

CalaPopa ha dit...

A mi el animals mutants sempre m'han fet gràcia i Godlike és un joc que em faria gràcia provar. La resta... ehem
El meu vot doncs opció 1 i 3!

Menécrates ha dit...

El combo d'Animals Mutants i les mil arts marcials pot ser espectacular. La resta no em motiva tant...