dijous, 25 de novembre del 2010

La millor pantalla del món

En les últimes Jornades Kritikas vaig veure com en Brownieman treia del seu sarró una magnífica pantalla de Director de Joc, que podia adaptar-se a qualsevol joc que ell volgués. No me'n vaig poder estar de preguntar-li d'on havia sortit. Ell, amb el posat d'orgull d'aquell que se sap coneixedor d'un secret genial amb ganes de compartir, em va dir: "Customizable GM Screen" dels de Pinnacle Entertaiment, aquells que fan el Savage Worlds!

Tot just arribar a casa, vaig fer una recerca sobre aquella meravellosa eina rolera que em permetria assolir cotes de perfecció "masteril"insospitades i inabastables per mi fins aquell moment. Buscant per Internet, comparant preus, vaig trobar que a Games Lore la tenien al millor preu.

Comanda feta, només restava esperar...i esperar...i esperar...i trucar a correus per què no arribava...dues setmanes més tard (ggghmfff..$&%&//%$$....els de correus) per fi ha arribat a casa.

I aquí en teniu una ressenya fotogràfica per què en pogueu apreciar els detalls.

Pantalla plegada

La pantalla és de vinil negre i té un aspecte resistent. Les mides són de 30x23,5 cm

Pantalla desplegada vista frontal
Es desplega en 3 seccions apaïsades, de tal manera que permet mirar per sobre la pantalla sense que que els jugadors vegin els papers "supersecrets" del DJ.

Pantalla desplegada vista dorsal
El gran què d'aquesta pantalla és que és de tipus "cangur" i permet inserir-hi qualsevol taula o altra informació que vulguem (tant per davant com per darrera), podent-la adaptar a qualsevol joc (nota: el full de propaganda de Savage Worlds que veieu a les fotografies es pot retirar per posar-hi qualsevol altra cosa)

Detall intern de la junta (interior) i el "cangur"
Potser els dos pitjors inconvenients és la mida del "cangur", que segueix l'estàndard americà (8.5x11"), en comptes de l'A4; i que un mateix s'ha de preparar les taules pel joc (tanmateix, això no passa amb el Savage Worlds, doncs Pinnacle Ent. ja l'ha feta pels seus jugadors).

Detall de la junta (exterior)

PD: Jo ja m'estic preparant la meva pantalla de Rifts! :D

4 comentaris:

bardic ha dit...

a la propera quedada rifts, veurem el resultat final de la pantalla costumitzada! ;)

Quim ha dit...

Espero que sí! :D

Menécrates ha dit...

Jo avui començo la construcció de la meva.... que promet més que la catedral dels Pilars de la Terra!

bardic ha dit...

esperem que la construcció acabi abans que el coi de catedral!!! XDD