dimecres, 16 de setembre del 2009

He aprofitat l'estiu per fer una mica de neteja a la meva ludoteca....

Han marxat alguns manuals de rol i algun joc de taula i això m'ha donat espai i pressupost per a certes novetats. Una wish list plena de projectes!

HEROQUEST 2: La darrera perla del meu admirat Robin D Laws, un genèric amb alt component narratiu. M'agradaria que fos per al nostre grup com un comodí per jugar a aquelles ambientacions que tenen un sistema que no ens agrada, però que ens fa una certa mandra traslladar-ho a sistemes més amables.... Exemples: Rifts, Dark Sun, i un grapat de manuals d'ambientacions de GURPS que tinc!


BURNING EMPIRES: Una altra fruita prohibida. He estat fullejant el pdf i és IMPRESSIONANT! M'estic plantejant seriosament convertir la campanya de Gurps Traveller KEEP FLYING! a Burning Empires....


MOUSE GUARD: Una petita joia. El desig secret que l'acompanya: ser capaç d'organitzar una partida amb la meva família.....



THE LION AND THE LILY: el tribunal de Normandia d'Ars Magica. Un combo de col.leccionisme compulsiu i una certa esperança de jugar-hi..... encara que sigui amb Heroquest!

GURPS HELLBOY: per ampliar la meva tria de manuals d'ambientacions de GURPS, sempre donen una bona lectura i mil i una idees interessants!