dilluns, 1 de setembre del 2008

RED RATS - Els nostres protagonistes?

Una de les maneres que més m'agrada per conèixer un joc és, un cop llegit el manual, fer una o vàries fitxes.

Ara fa poc que vaig acabar la primera lectura del Rastro de Cthulhu (trobareu una ressenya de'n Toberon aquí). I ja he decidit que la meva campanya pulp, amb el mateix nom que aquest fòrum serà en aquest innovador sistema.

Faré servir el marc de campanya El projecte Covenant, per què és el més pulp dels que presenta i per què s'inspira en el relat sobre la caiguda d'Insmouth que em va encantar. Així els personatges formen part d'una organització secreta del govern dels Estats Units que es dedica a descobrir cultes malèfics i adoradors diabòlics.....

Ja sé que quan juguem (si és que arriba) els jugadors es voldran fer fitxes, però jo, aprofitant uns deliciosos dibuixos de l'Storn (una de les descobertes tangencials del fòrum de Burning Wheel), he fet unes fitxes de prova en un hipotètic grup de personatges.

El grup estaria dirigit per la parapsicòloga Katherine Plum.
i està format per (d'esquerra a dreta):


l'arqueòleg Oliver Greenpea, la diletant (amb doble identitat) Alona/Lady Tasler, el clergue Padre Amancio i el veterà militar Uri Papatòvix.

Les seves fitxes les penjo aviat......

Els dibuixos estan sota la llicència Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License

1 comentari:

Lycaon ha dit...

No ens coneixem i he vingut a parar aquí per casualitat, però sóc màster de Cthulhu, jugo a rol fa molts anys etc. (ja saps com va això) i si hi hagués alguna possiblitat de jugar a la teva partida, em faria molta il·lusió. No he jugat mai a Cthulhu com a jugador i últimament m'estic llegint el Trial. Per això m'agradaria especialment. Em dic Severí Vinyoles. Pots contactar amb mi pel meu blog. Gràcies.