Més idees per a la campanya de Traveller.
- En Tomàs m'ofereix aquest manual, on hi ha la descripció complerta d'una nau de mercaderia. A més amb planells complerts i, sembla, diferents opcions de configuració.... aquí teniu un review del producte.
- La situació de partida serà la del Capità contractant a la nova tripulació, en un planeta o port estelar que li és, com a mínim, desconegut. Això possibilitarà i farà més realista la idea d'una tripulació descoordinada, que no es coneix. Això implica: una certa coordinació a l'hora de crear els personatges però també un cert secretisme.....
- Una idea que m'agrada molt del Transhuman Space és el concepte de memètica. També tindrà importància en aquesta saga. És una suposada nova disciplina científica que tracta de la transmissió i xoc de cultyures, que em sembla molt adequat a l'ambientació de GURSP: Interestellar Wars. A més té un to similar a la psicohistòria d'Asimov a la Saga de la Fundació....
Seguim!
12 comentaris:
Un tema important a definir és per què i amb quins recursos el capità té la nau: és un criminal, la nau és robada, hi ha un propietari que és el verdader amo de la nau, encara l'està pagant, forma part d'una corporació....
Amb quina opció us sentiu més còmodes?
Sobre la idea de la memètica:
la meva proposta seria que hi hagués algún personatge expert en memètica i, aprofitant les missions comercials, volgués posar en pràctica aquesta nova ciència.
La pregunta clau seria: amb quina finalitat? Per enriquir-se, per servei a un cos d'espionatge, intencions polítiques.....
Primer:
Perdò per no conectar-me a aquet blog des de feia temps, em pensava que encara anava del red-rats (pirates?).
Després...
Tot plegat em motiva moltíssim. De fet no domino el Traveller (és un joc o una ambientació de gurps?), però el rollo ciència ficció està molt bé.
El capità fins i tot podria ser un PNJ, i els seus motius tindrà per a reclutar una colla d'arreplegats...
Philodox!
Aquest blog no ha anat mai de pirates! El de pirates és: http://tresors-de-freeport.blogspot.com ..... que potser tinc massa blogs? ;-)
TRaveller és un joc i una ambientació. Jugarem l'ambientació amb el sistema GURPS. Anireu rebent notícies....
Keep Flying!
Jo proposo que sigui el mateix capità juntamnet amb el master, que per concens interpretatiu i de guió defineixin els motius, ja que aquests poden anar lligats amb el rerafons del capità.
Com que em vau dir que jo fos el capità, ja us podeu imaginar que la nau serà robada, amb tota la paparasa ilegal, plena de polizons, buscada en tota la galaxia, ...
En fi, que ja tinc unes idees de Benet i Jornet per proposar a en Pau.
Evidentment, Tass, si el grup ho accepta estaré encantat!
De fet tinc unes idees que s'ajusten molt.....
=)
Home, jo havia pensat que el capità fos un PNJ, però és clar, si algú aconsegueix posar-se d'acord amb en Pau, o en Pau aconsegueix posar-se d'acord amb en Tas (encara més difícil), per mi endavant.
I si hem de tenir en compte que en Tass pot ser capità, i recordant com era en Jack Cod, més val que la resta de la tripulació sigui més que competent, o si no, a la nau li dóno 2 telediaris!!!
Jo voto per l'Albert com a capità. Si ho és ell tenim aventures assegurades!
Veient com serà la nau, em demano un Doctor veterà, curtit en mil batalles, perseguit per fer operacions il·legals (hi ha cibernètics? hi ha alguna cosa mèdica il·legal?)
Quim: podria ser el típic metge "de confiança", al que vas a veure quan un atracament ha sortit malament i t'han d'extreure una bala de la policia (això és prou il·legal, no?)
Bua! Això també és bona idea...el problema és que essent una nau itinerant, no sé fins a quin punt pot ser "de confiança". Hi ha alguna manera en el GURPS per tenir contactes als baixos fons? (segur que sí) ;)
I tant!!
Precisament tens la ventatja de "Contactes" (que proporcionen informació) tu tries la mena de contactes: dels baixos fons n'es una opció.
Però jo em referia a que haver ajudat en el pasat a un criminal (o a varis) podia ser el motiu pel que has de fugir.
Publica un comentari a l'entrada