El meu grup sovint "m'acusa" d'inundar les seves comptes de correu amb mapes, resums, cròniques, esquemes....
Avui he decidit incorporar una nova manera.... i m'imposo preguntar al grup: US HO HEU PASSAT BÉ?
:-)
Avui he decidit incorporar una nova manera.... i m'imposo preguntar al grup: US HO HEU PASSAT BÉ?
:-)
6 comentaris:
Definitivament, Sí!
Jo m'ho vaig passar teta!! Erem molts de jugadors i novetats per a tothom, però crec que amb unes quantes sessions més la roda girarà fina fina!!
KRAAAAAAAAKEEEEEEEEEEEN!!!!!
Jo ja vaig dir que no em podia imaginar com era en taula una partida d'aquest joc, i desde luego em va sorpendre, tant positiva com negativament.
Positivament en quan a que son els pj's realment els que tiren endavant la partida, aixó en certs moments pot ser perillós si falla l'inspiració, pero som tants jugadors que si no tira del carro un tirarà un altre.
Negativament perque em va fer l'efecte que el roleplaying es totalment deixat de banda i substituit per aquesta ingenyeria de tirades, es a dir que rolejar una situació es substitueix per: declara intenció, busca quina habilitat tirar, amb que forquejar i qui t'ajudarà.
Aixó si, que quedi clar que tinc moltes ganes de mes, sobretot el cliffhanger del final va ser espectacular i ja tinc ganes de veure com ho resoldrem!!! :D
Que rodi, que rodi!!!
Merci a tots pel comentari!
Sé que quea una mica "happy flower" però a vegades perdem de vista que l'objectiu principal és passar-ho bé!
Tristan: m'interessa molt que parlem sobre la teva aportació sobre el roleplaying. Potser per ser el primer dia va ser tot plegat una mica atabalador, potser l'ànsia meva com a DJ de fer participar a tothom i d'activar el sistema va fer que semblés que no hi havia interpretació... prenc nota mental i anem veient com ens en sortim....
Vaig a redactar les Creences del Kraken!
No vull dir que no hi hagués interpretació, sino que aquesta queda en un segón terme i en algún moment em va semblar que no tingués cabuda, per exemple quan en Dersu em va donar peu a xarrar sobre la meva familia podriem haver estat estona donant rerafons al meu personatge, pero entenc que a les hores que juguem no ens poguem permetre tenir a dos jugadors filosofant durant una estona pq el ritme ha de ser molt ràpid i fluit per mantenir a tothom atent i despert, a mi personalment em va agradar molt el ritme que vares donar-li a la sessió, vamos, no hi ha palla.
EL tempa de la gestió del temps en les partides de BW sempre m'atabala: a vegades sembla lent a vegades massa ràpid. Recordo el moment al que fas referència, em sembla que si passés això un cop estiguéssim més rodats hagués anat diferent, més de deixar interpretar als jugadors....
Estaré alerta del tema!
Publica un comentari a l'entrada