dilluns, 19 de maig del 2014

La paorosa cripta d'Skogenby



 
Ara feia dies que no us feia arribar com van les aventures de la Companyia de la Rata Roja i la veritat és que han passat coses... moltes coses!

Durant el mes de març hem pogut fer 3 sessions de Torchbearer que ens han servit per jugar una fase de ciutat a Vila Dolça i completar l'aventura de la Paorosa Cripta d'Skogenby.

La fase de ciutat a Vila Dolça va anar molt bé, vam poder introduir elements de rerafons del Ducat de Karameikos i el grup es va equipar i recuperar tant com va poder de les condicions guanyades a l'aventura del Temple del Gripau.

Amb això fet i endreçat el grup segueix el camí cap al nord, cap al famós Abisme de la Gola de la Serp, el catau del que els que en surten vius poden ser considerats herois. En aquest viatge una de les parades va ser la vila d'Skogenby i allà s'assabenten que uns joves del llogarret han profanat el què sembla un antic túmul i això ha despertat el monstre que viu a dins.
Amb aquest nou repte el grup s'endinsa en el catau i descobreix que es tracta d'una tomba molt antiga amb els espais sagrats i materials de ritual necessaris per a intentar l'ascensió. Lluiten contra morts vivents, cauen en trampes fi troben portes secrets fins que arriben a la tomba del guerrer Hathoor Vash. Allà lluiten contra guàrdies esquelètics, contra el seu company Pentel posseït per l'antic esperit, fins que el derroten. Recullen el seu tresor, rescaten a la jove i surten. Per arribar el poble caldrà, però, fer front als bandits que els esperen amagats entre els arbustos, liderats pel excompany d'estudis de'n Foll! Els foragiten sense problema i arriben a la vila on són rebuts sense gaire entusiasme, però marxen cap al Nord amb la satisfacció de la missió acomplerta.

L'aventura es va allargar durant 3 sessions, tot i que la primera va incloure una fase de ciutat i la darrera un fase d'hivern.

Sobre l'aventura (que és una aventura gratuïta que donen els creadors de Torchbearer) només dir que no ens va acabar de convèncer. Era un catau massa enfocat a personatges amb habilitats arcanes (mags i clergues) i els altres estaven en un paper molt passiu.

dilluns, 5 de maig del 2014

Demo PJ per Worlds in Peril

Worlds in Peril és un joc de rol de superherois que funciona amb el sistema d'Apocalypse World, actualment en procés de mecenatge.

He fet un personatge de prova per veure com funciona tot plegat. Aquí hi ha el resultat.

Nom real: Antonio Rodriguez

Llibrets: L'Accident - Redimir-me

Enemic principal – Dr. Karl Malus (Geni).

Vestit actual – Aparença d'un armadillo humanoide.

Verbs: Esmicolar +2, Influenciar 0, Maniobrar +1, Protegir +1, Investigar -1

Resum del poders: Força i resistència sobrehumanes. Pell cuirassada i urpes. Alterat mutagènicament.

Definicions del poder

Simple – Esterrecar una multitud passant-hi rodant com si fossin unes botxes, excel·lent combatent cos a cos.
Difícil – Obrir-se pas per un mur de formigó de 10 centímetres.
Al límit – Enfrontar-se a un impacte de míssil.
Possible – Deixar lliure l'animal interior i convertir-se en un berserk imparable.
Impossible – Rallar l'adamantium.

Limitacions:
- Només pot funcionar al màxim de les seves capacitats durant una hora abans de caure exhaust. 
- Sense poders de transport.

Notes: +2 Al llindar de lligams / +1 definició simple extra.

Llibret de l'origen: l'Accident.
- L'experiment m'ha canviat fent que prengui l'aparença d'un armadillo humanoide.
- Els futurs efectes sobre el meu cos encara es desconeixen però podria passar que en converteixi en un armadillo gegant perdent la meva humanitat.
- Un enemic que he fet a causa de l'accident és el Dr. Karl Malus (Geni).

Llibret de l'impuls: Redimir-me
Vaig ser un roï. Vaig robar molts diners per ajudar a la meva promesa moribunda. Ara és morta però la meva reputació encara em precedeix. Em redimiré protegint a la ciutat que una vegada vaig depredar. 

Llindar de lligams: 3+ PJ del grup

Llei -1
Ciutat 0
Daisy Schilling +2
The Avengers +1