dijous, 21 de juny del 2007

Regla cinemàtica - la versió definitiva

Bones, uns posts més avall posava una regla cinemàtica per usar els punts de personatge no gastats com a Hero Points.

Fullejant en manual de Campaigns he vist que algunes d'aquelles opcions ja estaven contemplades (amb un cost lleugeremanet superior). Per tant passo una versió definitiva (marco en negreta els canvis):

"Heroic Use of Character Points

Any spare Character Point may be converted to a Hero Point at any time:
1.- May be used to say, “it was only a flesh wound!” After a combat is over and the character has a chance to check themselves, they can spend a Character Point, and the damage from a single wound is halved (round down). Permanent crippling injuries become lasting; lasting become temporary, and temporary, merely wounds.
2.- May be used to get an extra action in a combat round.
3.- May be used to convert a critical failure into a failure (2), a failure into a success (1), a success into a critical success (2). This can be multiple steps, so that a critical failure can become a critical success for 5 points.
4.- May be used to influence the scene, or the plot. "Hey, isn't that guard a distant cousin of mine?" as per the Serendipity Advantage. Aquí si és una acció sense tirada costa 2 punts, si és una acció amb tirada calen 2 punts per un èxit normal o 1 punt per un crític.

L'he trobat en aquesta web!"

Endless possibilities....

Ei!

En el moment d'anar posant fil a l'agulla estic repassant el material de Gurps i sorgeixen moltíssimes idees de sagues.... amb diferents estils!

Des d'una saga realista vikinga, sobre un feud entre dos clans fins a un serial tipus Hombres de Harrelson a Night City.....

Vaig veient que el motor de regles/sistema de Gurps és impressionant molt flexible i que permet des d'una complexitat inabastable fins a una senzillesa similar a la del d20. La veritat és que no m'explico què hem fet tant de temps intentant fer del d20 un sistema potable tenint el GURPS tant a prop.....

dimecres, 20 de juny del 2007

A punt, a punt!

Salve!

Aquesta setmana sortirà la convocatòria per a personatges de Red Rats!

Els motors s'engeguen!

=)

divendres, 15 de juny del 2007

Primers moviments gúrpics

Ahir vam començar a jugar Gurps Eberron amb l'Ivan. M'ho vaig passar fantàstic.

Primer per què Gurps és tal com m'imaginava i segon per què feia un munt que no jugava!

Estem discutint a Terradejocs, en aquest tema, el gurps, què ens va semblar i tal.

Passeu-vos-hi i opineu!

Això comença a madurar i veig que aviat començarem a fer fitxa de Red Rats......
(nota mental: els que tingueu personatge mig pensat no digueu res a ningú! Top secret!)

Keep Gurping!

dimecres, 6 de juny del 2007

Regla cinemàtica per a Gurps....

Bones,

per aquells que pateixen tant per la mortandat o no (jo diria que no és tanta) del Gurps, he trobat una house rule que li dóna el to cinemàtic "Indiana Jones" que volia implementar a Red Rats.....

Aquí la teniu:

Heroic Use of Character Points

Any spare Character Point may be converted to a Hero Point at any time:
1.- May be used to say, “it was only a flesh wound!” After a combat is over and the character has a chance to check themselves, they can spend a Character Point, and the damage from a single wound is halved (round down). Permanent crippling injuries become lasting; lasting become temporary, and temporary, merely wounds.
2.- May be used to get an extra action in a combat round.
3.- May be used to convert a critical failure into a failure (1), a failure into a success (1), a success into a critical success (1). This can be multiple steps, so that a critical failure can become a critical success for 3 points.
4.- May be used to influence the scene, or the plot. "Hey, isn't that guard a distant cousin of mine?" as per the Serendipity Advantage.

L'he trobat en aquesta web!

dissabte, 2 de juny del 2007

Els Red Rats al forum

En Menecrates en va enviar aquesta proposta:
Havia pensat que potser la trama de Red Rats donaria joc per fer trama online. A diferents nivells: un primer (el més bàsic) és fent que els personatges jugadors ampliïn el seu background i seguiment. El segon és per què al principi la saga anirà molt tipus "pulp" (Indiana Jones), aquí la gent podria aportar pistes, mapes, símbols, que ajudessin al grup. Potser algú podria simular un científic que es carteja amb algun dels pjs, algú podria escriure "articles" a alguna gaseta periodística.... (aquí el tema de wikipedia, google i altres fonts webs són grans brolladors de material!). El tercer nivell seria en una segona fase de la campanya: quan comencin els salts de temps, els móns paral·lels, alternatius..... aquí podríem ampliar les aventures "de taula" amb contradiccions, línies temporals paral·leles i el que vulguis!

Em sembles totes propostes molt bones, com sempre falta que algú s’hi afegeixi és clar :(, n’afegeixo un parell més:
- Que hi hagi una partida dels dolents, de la mateixa manera que una peli sempre surt que està maquinant el dolent. Sempre és clar sota la supervisió del gran MMM per no rebentar res.
- Fer petites partides d’introducció d’un element clau de la partida presencial, per exemple com ha arribat un objecte a tal lloc, perquè aquell castell està derruït, etc. Aquesta informació estaria disponible pels jugadors en forma de diari o alguna cosa semblant.