Ok. Això és imparable.
De moment teníem els arquetips i els tipus de personatges.
Per demostrar que amb Gurps es pot fer de tot i que, al contrari de la opinió de'n Carrótix, els pjs surten sempre iguals, al wiki de gurps he trobat, en l'adaptació del GURPS World War II una sèria d'avantatges i desavantatges nacionals.
Com que Red Rats començarà als voltants de l'any 1937, les característiques són plenament vigents......
Ara la taula hauria de ser de tres entrades: ARQUETIP + TIPUS DE PERSONATGE + NACIONALITAT .
No sé a vosaltres, però a mi em sembla mooooooolt interessant i motivador!
4 comentaris:
Aquest sistema és la bomba!! Em sento com quan vaig descobrri el Cthulhu!!!
Quin gran joc!!!
Bé, ja sé què em faré :D Hi aniré treballant.
És una bona idea que anem perfilant el nostre personatge amb articles al blog abans de fer-nos la fitxa? O "distorsionarà" la creació de la campanya?
A mi em sembla collonut si anem parlant dels personatges que volem fer-nos.... tot ajuda a crear ambient i a explicar històries!
M.
pd: i com que serà campanya tipus protagonista.... :D
Cada nacionalitat hauria de tenir un TL per defecte; i no gaires avantatges i/o inconvenients més (a part, potser, d'idiomes).
Però si estem parlant d'un REDRATS, clar, una nacionalitat podria ser marcià...
Un xic estrany, no?
[quote]pd: i com que serà campanya tipus protagonista.... :D[/quote]
No hi ha collons... :P
Publica un comentari a l'entrada