diumenge, 18 d’octubre del 2009

Les noves adquisicions

Ja vaig comentar fa un mes que estava venent alguns manuals que no uso. Amb els ingressos obtinguts he fet algunes compres....

Ara, seguint l'estil de'n Mobuttu, us passo la foto amb totes les adquisicions:



Veureu que hi ha:
  1. el MOUSE GUARD
  2. el HEROQUEST 2a edició: que és el que m'estic llegint i que a mesura que avanço m'agrada més ...
  3. el BURNING EMPIRES: té un aspecte brutal!
  4. el manual de campanyes de GURPS 4a. Ara ja estic equipat!
  5. un manual de Gurps carregat d'ironia i humor: GOBLINS, una societat dickeniana, classista i humiliant en un Londres poblat per goblins...
  6. el joc de rol de HELLBOY, amb sistema Gurps.
  7. i el darrer Tribunal d'Ars Màgica 5a edició: THE LION AND THE LILLY, tribunal de França-Normandia.
Exceptuant Hellboy i Goblins (que responen més a una compulsiva mania de col.leccionar manuals d'ambientacions de Gurps) els altres poden posar nerviosos als meus jugadors ara que tenim la campanya de BW engegada.... :-)

Opinions?

pd: o si no sabeu què dir podeu opinar sobre les estovalles..... :-D

3 comentaris:

Unknown ha dit...

¡Qué compras! ¡Brutal!

Quim ha dit...

Em crident l'atenció Burning Empires i Heroquest!

Menécrates ha dit...

Ara em sembla que dedicaré un cert temps al GURPS, per què si em poso amb el BE se'm creuaran els Burning Games.... :-)