dimarts, 2 de setembre del 2008

Fading Suns - Guia Visual

Aprofitant l'energia de les vacances i treballant pls projectes que tinc oberts he fet una petita guia visual sobre Fading Suns.

Fading Suns és un joc de ciència ficció que m'agrada molt. Una de les coses que més m'agrada és la línia gràfica del joc. Hi ha pilons i pilons de bons dibuixos en els manuals de Fading Suns i que, segons la meva humil opinió, transmeten molt bé l'esperit i ambientació del joc.

Ara que estic treballant en una versió d20 Modern del joc m'agrada preparar material per si mai hi juguéssim per tal que els jugadors puguin fer-se una mica seva una ambientació rica i complexa.

Ja vaig comentar que la millor manera d'entrar en una ambientació era pels ulls, així que he recopilat un bon número de dibuixos i n'he fet un llibret.

L'he penjat en tres parts a aquests links: primera, segona i tercera part. Completant el kit d'iniciació que Distrimagen dóna a la seva web em sembla que és una manera molt senzilla d'entrar a aquest bonic joc....

A veure què us sembla....

2 comentaris:

Tristan Oberon ha dit...

Molt bona feina, FS es un joc que em va encantar el poquet que vaig poder jugar fa moooolts anys (amb el sistema original, esclar), has fet una gran feina de recerca i recopilació, i segur que fas virgueries amb aquest nou projecte, el seguiré d'aprop! :D

Omar El Kashef ha dit...

Hola. Puede que os interese una web que monté hace tiempo con recursos gratuitos para FS: www.todofadingsuns.tk

Saludos
Avatar

PD. Gracias por enlazarme ;)