dimecres, 10 de setembre del 2008

Burning Sartosa!

L'estiu acaba, torna la quotidianeitat i, sobretot la feina!
Un cop superada la dura entrada vaig ordenant una mica els meus projectes i veig que he fet més feina del que esperava!
Sobre el projecte Red Rats. He pogut llegir-me el Trail of Cthulhu i preparar-ne les fitxes.
Sobre la conversió del Fading Suns a d20 Modern, he el.laborat la guia visual per a Fading Suns i he aconseguit els contactes de l'Avatar de El Opinómetro i en David de Letras Arcanas com a experts en Fading Suns.
I ara ja estic en disposició d'anunciar que el projecte Burning Sartosa (una campanya de Burning Wheel a la ciutat de Freeport situada en el món de Warhammer) ja està a punt d'emprendre el vol.
De moment començarà amb una partida-tutorial per fòrum. Almenys tinc 3 jugadors, la plataforma on dur-ho a terme (Terradejocs) i una web col.lectiva que hem muntat per explicar les diferents campanyes que duem a terme el meu grup al Vell Món de Warhammer.
I això que alguns diuen que el món del rol i el meu grup està en crisis! :-D

4 comentaris:

David LetrasArcanas ha dit...

Mi estimado, en marzo hice un breve texto introductorio para Fading Suns en pdf, esta es la dirección espero te sirva:

http://david.peredo.googlepages.com/KITFADINGSUNS.pdf

Bueno yo finalmente después de comparar ambos sistemas Victory Points y D20 he decidido mezclar ambos sistemas, algo muy ecléctico pero espero funcione, hay que rescatar lo mejor de cada uno.

Unknown ha dit...

Mucha suerte con el juego de BW. La mezcla me suena extraña, pero puede funcionar. Creo que hay mucho de WH en BW y ya hay algunos valientes españoles jugando BW en Freeport

http://freeport.wikidot.com/

Ya nos contarás como va.

Menécrates ha dit...

Gracias René!

El juego empezará por fórum como muestra y tutorial.... ya os contaré!

Anònim ha dit...

...please where can I buy a unicorn?