dilluns, 9 de març del 2009

[BF] actualització dels BITs

Després de 10 sessions, penjo els BITs actualitzats:

VALENTINO
Belief 1: Fer prosperar la família. Ser un proveidor de la guàrdia de la ciutat (armes i recursos)
B2: Buscar un marit digne per a la Martha. Relacionar-la amb un sargent/capità de la guàrdia
B3: Ser un comerciant reconegut. Adquirir patant o llicència comercial

Instint 1: No deixo mai diners
I2: No tolerar una injustícia
I3: Smpre sóc cordial amb els halflings

Trets:
Character: "Ningú resoldrà els teus problemes"; Cínic; Paternalista
Die: Rainman
Call-on: Sea legs; Dextery of the cat

MARTHA:
B1: Vull regentar un club entre casa de barrets i agència matrimonial. Obrir el local.
B2: La meva família és un instrument de futur. Que en Ioseppe em protegeixi.
B3:L'amor és traidor. Sabotejar els intents de meu germà Valentino.

I1: Sempre utilitzo la seducció.
I2:Si veig benefici, l'aprofito, encara que impliqui traició.
I3: Si algú m'ajuda desinteressadament, no puc evitar enamorar-me'n.

Trets
Character: Tidy aspect; "No és el meu problema"; "Tothom té un preu"
Die: Sickly
Call-on: Graceful, Sea-legs, Aura of innocence


IOSEPPE
B1: Sobreviuré al meu passat. (pendent)
B2: LA família m'ha d'ajudar a quedar-me a Freeport. (pendent)
B3: (pendent, estaria vinculat al motiu de la tornada a Freeport?)

I1: Sempre porto una ampolla plena a sobre
I2: Sempre necessita robar objectes petits, brillants
I3: Sempre fa bromes amb el dijous

Trets
Character: Desperate, Good listener, "Corrupció és natural"; Penedit
Die: Cord de gel, borratxo
Call-on: Ordinary face, Street Smart

VÍNCULUS
B1: He de tenir la Baralla del Rei Corb que té en Finn. Aconseguir treballar per al Sindicat
(El Rei Corb és un ésser faèric llegendari. Es diu que governa en tres regnes: el món de les fades, el fons del mar, i una illa perduda durant l’hivern. Els més grans mags han anat a estudiar amb ell. La Baralla del Rei Corb és una baralla de Tarot màgica que, segons diuen els rumors entre pidolaires, en Finn consulta abans de fer cap negoci/tracte)
B2: La màgia és poderosa, vull dominar-la per ser poderós. Buscar informació/llegendes sobre objectes màgics
B3: Per poder estudiar la màgia cal tenir bons mecenes, com els Casanno. Demostrar que les meves arts màgiques són útils per a la família

I1: Si m'acusen d'alguna cosa, culpo a algú altri.
I2: Sempre tinc a punt una frase "mística" per confrondre o despistar.
I3: Utilitza la màgia de manera discreta (gestos).

Trets
Character: Gifted
Die: Lame, Misunderstood, Palsy, Fearless, Loyal
Call-on: Driven Sorcery, Street Smart