dissabte, 29 de desembre del 2007

Keep Flying: newsletter no. 2


Bones!

Segueixo treballant en la campanya de Gurps Traveller Keep Flying! I em fa il.lusió passar-vos els meus avanços....

1.- El wiki està al dente: noves imatges, mapa de la Cornucòpia Blanca i tota la informació per a arrancar la campanya.

2.- he començat a comprar equip per als personatges secundaris. La veritat és que no és senzill, els personatges comencen amb un munt de diners i hi ha moltíssimes opcions.

3.- em manquen tres fitxes de personatges principals (que és com dir que només en tinc dues).

4.- tinc més o menys definit el primer escenari de joc: la Cornucòpia Blanca. Amb la informació de les fitxes de la resta de personatges principals ho tancaré.

5.- la primera partida/aventura (un homenatge a Firefly) està quasi a punt.

6.- i lo millor: només em queda un mes de classe! :-D