Avui us porto els altres 4 tripulants de la Serendipity.
Amb això i l'aventura mig pensada ja només manca torbar el moment per jugar-ho!
YEUGENY
Concepte: Sergent artiller desertor
Problema: Flashbacks de la Batalla de Two-Penny
Aspecte 1: Entrenat a les Forces Especials
SOLDAT +2
MERCADER +1
ERUDIT 0
BRIVALL +1
PILOT +2
ENGINYER +3
Proeses:
(Obj) Ganivets llancívols: Numerós (2), Mal+1, Necessiten ser afilats
(Tec) Camuflatge militar: fer servir Soldat per amagar-te en entorns naturals
(Obj) Casc de marine espacial : Protecció 1; un cop per escena
ROSARIO
Concepte: Investigadora mèdica proscrita
Problema: No pot evitar dir el que pensa
Aspecte 1: Té família per tota la galàxia
SOLDAT +1
MERCADER +2
ERUDIT +3
BRIVALL +2
PILOT 0
ENGINYER +1
Proeses:
(Ali) Robomèdic flotant: Resilient (2 Consq Lleu); Robust [] []; Soldat+2, Erudit+1; Bateria recargable
(Tec) Tecnometge: +2 a Erudit en temes mèdics
JUNE
Concepte: Contrabandista amb cor d'or
Problema: Sempre pendent de la nau
Aspecte 1: Ha crescut en el Mercat Negre
SOLDAT +1
MERCADER +2
ERUDIT 0
BRIVALL +3
PILOT +2
ENGINYER +1
Proeses:
(Obj) Pistola de gran calibre: +1 Soldat quan dispares a blanc en la mateixa zona; Mal +1
(Tec) tasació de mercaderies: fer servir Brivall per tasar mercaderies il·legals
(Obj) Armadura de sintepell: Protecció 1; Obstaculitza moviment
CALLA
Concepte: Clon especialista en diplomàcia
Problema: Sempre fa les coses com marca la norma
Aspecte 1: Jurament de lleialtat a June
SOLDAT +1
MERCADER +3
ERUDIT +2
BRIVALL 0
PILOT +1
ENGINYER +2
Proeses:
(Tec) Cyberjack: +2 a Erudit si et pots connectar a internet.
(Tec) Raonament amenaçador: fer servir Mercader per intimidar si tens temps de parlar.
(Tec) Xerrameca legal: fer servir Mercader per mentir si pots apelar a una normativa legal existent
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada