A continuació deixo aquí algunes regles casolanes que fan el joc més al meu gust:
Creació de Personatges
Les professions es mantenen igual com estan descrites en el manual, llevat pels següent punts:
- Soldat: també guanya un nivell més de fatigat. Però l'arma que té és (g) en comptes d'(e).
- Sacerdot: A part de Guarir/Beneïr/Sanar cal que defineixi una àrea d'actuació o tipus de màgia divina per les seves Paraules de Poder. Cal escollir una Responsabilitat com especialització que li dona un +1 a les tirades relacionades.
- Erudit: cal de defineixi una àrea d'actuació o tipus de màgia arcana per les seves Paraules de Poder. La disciplina li dona un +1 a les tirades relacionades.
- Noble: Rep una arma o un equipament (e).
- Mercader: Rep un mitjà de transport (g) a les seves mercaderies. Tria una especialitat de mercadeig (producte, zona o sector) que li dona un +1 a les tirades relacionades.
- Criminal: Escull una àrea d'especialització criminal (robatori, assassinat, espia...) on rep un +1 a les tirades relacionades.
- Home lliure: Escull una Professió que li otorga un +1 a les tirades relacionades.
Punts de Sort
El PJ comencen la sessió amb tants Punts de Sort com el seu atribut de Sort (amb un màxim de 4). Es guanya 1 punt de sort:
- Cada vegada que s'obté un "1" natural; i
- Quan es falla una tirada amb un atribut on es té una desavantatge (és a dir, amb un atribut negatiu).