...
Sura per l'aire
la ferum de detritus,
perfum de vida.
El superheroi que interpreto en aquesta campanya és Moleskin, un geòleg mutat, una mena d'home talp que viu sempre en contacte amb la terra.
Pàgines
▼
dijous, 23 de desembre del 2010
dimarts, 14 de desembre del 2010
Time of Vengeance u
...
Bones pensades,
mossegades de puça
que mouen el món.
De vegades la inspiració surt de les coses més petites, en aquest cas d'un superpoder en forma d'eixam de puces mutants.
Bones pensades,
mossegades de puça
que mouen el món.
De vegades la inspiració surt de les coses més petites, en aquest cas d'un superpoder en forma d'eixam de puces mutants.
diumenge, 12 de desembre del 2010
Sundered Skies u
...
Caiguda lliure
Resplendor aombrant
Nou horitzó
Després d'abandonar la campanya de Salomon Kane n'ataquem una altra de Savage Worlds.
Caiguda lliure
Resplendor aombrant
Nou horitzó
Després d'abandonar la campanya de Salomon Kane n'ataquem una altra de Savage Worlds.
dijous, 9 de desembre del 2010
Sistema Solar - Impressions de joc
Acabem d'acabar una petita campanya (6 sessions de joc) del Sistema Solar ambientada en la Colònia Ceres, una colònia minera en un asteroide. Els nostres jugadors formaven una unitat de policia amb la missió d'endur-se un detingut d'assassinat a la Terra.
L'únic que s'havia llegit el manual era el director de joc, tot i que un parell de jugadors havien fullejat La sombra del ayer, joc d'on prové el Sistema Solar.
Jugadors: Menécrates (cap de la unitat, policia veterà), mobuttu (androide experimental, únic), bardic (computadores/mecànica), Eudald (tirador d'elit).
Dirigeix: nyarla59.
Sobre el sistema:
El rang d'habilitats més el rang de tirades donen una escala molt acotada el que evita grans resultats deixant-ho a una escala “humana” on fins i tot el més dèbil pot vèncer al més fort (tot i que amb molt poques possibilitats).
El cicle de despesa de piles i renovació lligat amb els secrets ens agrada i té enormes possibilitats, alhora que és molt flexible i adaptable a diferents dinàmiques de grup.
El sistema de guanyar experiència a través de claus que tria el jugador ens encanta i permet combinar jugadors “conservadors” que volen fer créixer el seu personatge sempre en la mateixa direcció i jugadors “tastaolletes” que volen donar girs nous al seu personatge. A més premia el jugador per fer allò que li agrada fer d'una manera molt senzilla, gaudi assegurat!
A en mobuttu els conflictes estesos li han sembla massa durs, sobretot contra pnjs molt motivats que disposen de piles altes. En aquest sentit tots hem tingut un problema, els jugadors de rol estem massa acostumats a dur els personatges al límit i molts cops en els conflictes estesos cal abandonar, al cap i a la fi perdre un conflicte no té cap conseqüència mecànica, només dramàtica.
Vaig optar per utilitzar tot l'equipament com a efectes (preparacions prèvies que es poden utilitzar com a daus de bonificació), en aquest sentit els jugadors van tenir algun problema inicial per entendre-ho, però després ha funcionat perfectament.
Sobre l'ambientació:
En aquest nostre primer contacte amb el Sistema Solar vam optar per crear una ambientació senzilla amb poca substància (pocs secrets, habilitats i claus) i improvisar-los a mesura que jugàvem. El resultat ha estat una implementació senzilla del sistema, tot i que totalment funcional.
En resum:
Un joc que encaixa en la nostra forma de jugar, i que de ben segur repetirem, tot i que optarem per preparar més la substància de l'ambientació per explotar millor totes les possibilitats del sistema.
L'únic que s'havia llegit el manual era el director de joc, tot i que un parell de jugadors havien fullejat La sombra del ayer, joc d'on prové el Sistema Solar.
Jugadors: Menécrates (cap de la unitat, policia veterà), mobuttu (androide experimental, únic), bardic (computadores/mecànica), Eudald (tirador d'elit).
Dirigeix: nyarla59.
Sobre el sistema:
El rang d'habilitats més el rang de tirades donen una escala molt acotada el que evita grans resultats deixant-ho a una escala “humana” on fins i tot el més dèbil pot vèncer al més fort (tot i que amb molt poques possibilitats).
El cicle de despesa de piles i renovació lligat amb els secrets ens agrada i té enormes possibilitats, alhora que és molt flexible i adaptable a diferents dinàmiques de grup.
El sistema de guanyar experiència a través de claus que tria el jugador ens encanta i permet combinar jugadors “conservadors” que volen fer créixer el seu personatge sempre en la mateixa direcció i jugadors “tastaolletes” que volen donar girs nous al seu personatge. A més premia el jugador per fer allò que li agrada fer d'una manera molt senzilla, gaudi assegurat!
A en mobuttu els conflictes estesos li han sembla massa durs, sobretot contra pnjs molt motivats que disposen de piles altes. En aquest sentit tots hem tingut un problema, els jugadors de rol estem massa acostumats a dur els personatges al límit i molts cops en els conflictes estesos cal abandonar, al cap i a la fi perdre un conflicte no té cap conseqüència mecànica, només dramàtica.
Vaig optar per utilitzar tot l'equipament com a efectes (preparacions prèvies que es poden utilitzar com a daus de bonificació), en aquest sentit els jugadors van tenir algun problema inicial per entendre-ho, però després ha funcionat perfectament.
Sobre l'ambientació:
En aquest nostre primer contacte amb el Sistema Solar vam optar per crear una ambientació senzilla amb poca substància (pocs secrets, habilitats i claus) i improvisar-los a mesura que jugàvem. El resultat ha estat una implementació senzilla del sistema, tot i que totalment funcional.
En resum:
Un joc que encaixa en la nostra forma de jugar, i que de ben segur repetirem, tot i que optarem per preparar més la substància de l'ambientació per explotar millor totes les possibilitats del sistema.
dimarts, 7 de desembre del 2010
Colònia Ceres sis
...
Dolç o amarg?
el gust de la derrota,
retorn a casa
Finalitzem la campanya amb el que podríem anomenar un "TPK narratiu"
Dolç o amarg?
el gust de la derrota,
retorn a casa
Finalitzem la campanya amb el que podríem anomenar un "TPK narratiu"
diumenge, 5 de desembre del 2010
The Ice
...
Marca rogenca
subjugació d'amor
fuetejada.
Malament acaba allò que malament comença i en una sessió de Fiasco es veu ben clar.
Marca rogenca
subjugació d'amor
fuetejada.
Malament acaba allò que malament comença i en una sessió de Fiasco es veu ben clar.